ciuziniai lovoms

Leiskite sau pagaliau pailsėti

Jei manote, kad dėl Jūsų blogo poilsio ir nekokybiško miego kaltas vitamino D trūkumas, varginantis darbas ir mėnulio fazės, gali būti, kad iš dalies Jūs esate teisus. Tačiau daug daugiau įtakos poilsiui turi Jūsų kasdienė rutina ir netinkami įpročiai. Nekaltinkite aplinkos, pirmiausia atsižvelkite į savo įpročius ir pradėkite juos keisti. Plačiau pasakojame kaip tai padaryti ir pateikiame kelis patarimus, norintiems patirti kokybiško miego džiaugsmą.

Lovos, čiužinio ir kitų veiksnių įtaka

Jokia paslaptis, kad puikiai išsimiegoti nepavyks, jei miegate ant nepatogaus čiužinio ar lovos ir kas rytą jaučiate nemalonų nugaros maudimą. Pirmas dalykas, į kurį labai svarbu atsižvelgti, yra ne čiužiniai lovoms, o tiesiog lova. Jei kiekvieną vakarą einate miegoti ant viengulės siauros svetainės sofos, nė nesitikėkite kitą rytą staiga pabusti žvalus ir laimingas. Kodėl? Nes siauros sofos ir kušetės nėra sukurtos kokybiškam ir maloniam miegui. Jos sukurtos sėdėti.

Jei miegate miegamajame ir, atrodo, ant normalios ir tam skirtos lovos, gali būti, kad šiuo atveju nekokybiško miego priežastis jau yra čiužinys. Kitaip tariant – jo nebuvimas. Čiužiniai nėra kuriami dėl grožio. Tiek čiužiniai, tiek antčiužiniai yra tas dalykas, kuris turėtų padėti išspręsti nekokybiško miego problemą. Tad jeigu įsigijote išskleidžiamą dvigulę sofą ir jau metai iš metų svarstote, kodėl niekaip negalite gerai pailsėti, tikėtina, kad problema šįkart jau slypi ne lovos funkcijoje. Dėl šios priežasties, svarbu akcentuoti ir visais įmanomais būdais pabrėžti, kad čiužiniai lovoms nėra bereikšmis dalykas. Pabandykite vieną naktį pamiegoti ant kokybiško čiužinio – savijautos pokytis garantuotas.

5 patarimai norint geriau išsimiegoti

Pateikiame dar kelis patarimus, kurie galėtų būtų naudingi tiems, kurie vis dar negali rasti priežasties, kodėl naktimis niekaip negali išsimiegoti.

• Skirkite laiko fiziniam aktyvumui dienos pradžioje. Gali būti, kad ilgai negalite užmigti, nes esate nepakankamai pavargę. Fiziniai pratimai ir minimali mankšta gelbsti, kai rytą niekaip neišeina praplėšti akių.
• Negerkite kavos bei alkoholio iki miego laiko likus 3-4 valandoms. Jos stimuliuoja smegenų veiklą, kas taip pat neleidžia užmigti.
• Stenkitės palaikyti stabilų miego ritmą. Tai leis lengviau užmigti bei lengviau pabusti rytais ir jaustis žvaliau.
• Vemkite elektroninių prietaisų prieš užmiegant. Jie taip pat stimuliuoja smegenų veiklą, o skleidžiama mėlyna šviesa neleidžia organizmui suvokti, kad laikas miegoti.
• Vėdinkite patalpas. Daug lengviau yra panirti į gilų ir kokybišką miegą vėsiame kambaryje nei patalpoje, kurioje nėra kuo kvėpuoti.
Pakeiskite savo miego įpročius ir sąlygas. Leiskite sau pagaliau pailsėti ir džiaugtis žvalia galva kiekvieną rytą. Iki pilnos laimės ir pasitenkinimo gyvenimu trūksta visai nedaug – tik gero poilsio naktimis.