turbinų remontas

Neignoruokite akivaizdžių turbinos gedimo požymių

Vairuojantys lengvuosius automobilius dažniausiai stengiasi kuo daugiau nusimanyti apie jo veikimą, svarbiausias dalis, domisi galimais gedimais. Tačiau ar lygiai taip pat elgiasi ir sunkiosios technikos vairuotojai? Kiek jie žino apie priemonę, kurią dažniausiai vairuoja tik darbo metu, o po jo tiesiog apie ją stengiasi pamiršti? Turbinų remontas – vienas iš dažniausiai pasitaikančių remontų, kalba automechanikai, tačiau vairuotojai vis dar nelabai suvokia, kodėl ši variklio dalis yra TOKIA svarbi. Pasakojame apie tai plačiau.

Kas yra turbina ir kokia jos reikšmė?

Kas yra variklis atrodytų kvailas klausimas, o štai, kai klausiama apie turbiną – atsakymas dažnai yra šiek tiek miglotas. Dažniausias dominuojantis atsakymas – turbūt variklio dalis. O kodėl ji reikalinga? „nežinau…“. Tai štai, atsakymas į pirmąjį klausimą yra teisingas – turbina yra variklio dalis. Ir labai svarbi jo dalis. Ji ne tik padidina variklio ir viso agregato ekonomiją, sumažindama kuro sąnaudas, bet taip pat ji suteikia varikliui daugiau galios. Technika be turbokompresoriaus dažnai yra daug silpnesnė, o sunkiojoje pramonėje galingumas yra vienas iš esminių kriterijų. Turbinų remontas dažniausiai reikalingas dėl per mažo priemonės vairuotojų atidumo, netinkamos priežiūros arba netinkamų priežiūrai naudotų priemonių. Plačiau apie patį remontą, jo atlikimą ir kada jis reikalingas pasakoja dyzelinių variklių „Šalvis“ specialistai.

Kaip ir kada atliekamas jos remontas?

Mechanikų pagalbos sunkiajai industrinei technikai dažniausiai prireikia pasirodžius vienokiems ar kitokiems gedimo požymiams. Visgi, dažnas linkęs juos tiesiog ignoruoti. Rūksta dūmai? „ai, turbūt variklis užkaito. Padarykime pertraukėlę“. Panašių situacijų tikrai nemažai. Automechanikų ir variklių specialistų nuomone, bet kokios neatitikimo nereikėtų ignoruoti. Jau geriau reguliariai atlikti apžiūrą nei su ašaromis akyse atiduoti priemonę į metalo laužą vien todėl, kad taisyti jau nebeapsimoka.

Dažnai susidūrus su rimtesnėmis problemomis, kaip pavyzdžiui, turbinos įtrūkimai, neužtenka pakeisti vienos ar kitos turbinos dalies. Nutinka ir taip, kai tenka keisti visą variklį, o tai dažnai kainuoja daugiau nei norėtųsi. Turbinos remontas atliekamas atidžiai priemonę apžiūrint, patikrinant ar nėra papildomų problemų, susijusių su turbinos veikimo nesklandumais. Jei atnaujinimo neužtenka, tada variklis keičiamas nauju.

Visgi, laiku susigriebus, užtekti gali ir paprasto atrestauravimo. Pastebėjus nors vieną įtarią keliantį variklio darbo neatitikimą kreipkitės tiesiai į srities profesionalus ir išvenkite papildomų neplanuotų išlaidų.