vidinis SEO, svetainės kodas, kodavimas

Pribrendote SEO? Šiek tiek apie jį

Išorinis ir vidinis SEO – sritys, kurios atrodo savaime suprantamos ir reikalingos toms įmonėms, kurios siekia neatsilikti nuo technologinių vartotojų įpročių ir poreikių. Juk jau labai sunku rasti žmogų, kuris nėra susidūręs ir nesinaudoja internetu. Tad nedelskime – imkimės nuoseklaus optimizavimo, ir pradėkime būtent nuo svetainės, jos turinio. Tai ypač svarbu šiandien, kai įmonės gali būti lengvai valdomos net iš bet kurios pasaulio vietos.

 

Kas tas SEO?

 

SEO – tai kryptinga viso svetainės viduje esančio ir iš jos išeinančio turinio optimizacija. Ji būtina tam, kad paieškos varikliai lengviau atpažintų ir teigiamai įvertintų svetainę. Visa tai savaime reikalinga tam, kad konkreti svetainė iškiltų į rezultatų viršų, taigi, būtų kuo greičiau randama vartotojo.

 

Iš esmės vidinis SEO susideda iš kelių sričių ar etapų. Juos aptarsime žemiau.

 

  • Puslapių pavadinimai ir nuorodos. URL ir patys puslapių pavadinimai turėtų būti aiškūs, tvarkingi, ne per ilgi, atitinkantys turinį.
  • Metaaprašai. Šie trumpi tekstukai, matomi paieškoje, turi atitikti tiek apimties, tiek turinio reikalavimus. Ši dalis dažnai nuvertinama, tačiau ji – labai svarbi.
  • Paveikslėliai. Visa vizuali informacija svetainėje privalo būti optimizuota pagal raktažodžius. Be to, paieškos varikliui turi būti aišku, kas atvaizduota paveikslėlyje ar vaizdo įraše, tad reikia parengti tam tikrus aprašus.
  • Turinys. Absoliučiai visi tekstai, esantys svetainėje, turi pasižymėti aukšta kokybe. Tai nėra tik koks nors tekstas „apie mus“ – būtina užtikrinti, kad visi tekstai būtų aiškūs, informatyvūs, glausti. Be to, reikia rūpintis ne tik raktažodžiais, bet ir triukais, tokiais kaip punktavimas ar skaidymas į paantraštes.
  • Reitingai. Jie labai praverčia. Tam gali būti skirta ir speciali atsiliepimų forma.

 

Akivaizdu, kad vidinis SEO yra gana sudėtinga, paini sritis, reikalaujanti aukštos kompetencijos. Tad gerų specialistų pasirinkimas – daugiau nei būtinas.

 

Kaip rasti ekspertus?

 

Gali atrodyti, kad šiandien SEO užsiima visi, kas netingi. Specializuotų įmonių ir pavienių paslaugų teikėjų tikrai gausu, visgi akivaizdu, kad ne visi gerai supranta ką daro. Dėl šios priežasties ekspertų reikėtų ieškoti labai atidžiai.

 

Skirkite ypatingo dėmesio jų patirčiai, turėtiems klientams, netgi bendravimo ypatumams. Visa tai leis pamažu atsijoti tuos, kurie dirba atsakingai. Tada jau bus ramu, kad svetainė tikrai bus tvarkinga ir sėkmingai kils į paieškos aukštumas.